[email protected]
Proč nejde objednat servis kola stejně snadno jako taxi nebo jídlo? Tahle otázka vrtala hlavou i Pavlu Čabelickému, bývalému jezdci a mechanikovi českého národního týmu, který se rozhodl vyplnit díru na českém cyklistickém trhu. Jeho vizí bylo vytvořit nový standard: maximálně zjednodušit údržbu kol pro zákazníky a současně zlepšit plánování zakázek a kapacit servisu. To vše pod zcela novou značkou, která měla nahradit dosavadní brand klienta.
brandingAndroid aplikaceiOS aplikaceadministrace
Ostatní
Naším prvním úkolem bylo připravit branding s univerzálním logotypem. Poté jsme vyvinuli mobilní aplikaci, jejímž prostřednictvím si zákazník může objednat servis kola na dílně, u sebe doma, nebo přímo na ulici, kde ho obslouží speciální servisní vůz. Nakonec jsme aplikaci napojili na administrační rozhraní pro přehledné plánování servisních kapacit.
Samotnému vývoji předcházelo důležité rozhodnutí, zda by měla aplikace navazovat na stávající renomovaný brand Pavla Čabelického, nebo se vydat vlastní cestou. Nakonec jsme se shodli na novém brandu, který nabízel širší možnosti využití a potenciál v budoucnu nahradit veškeré aktivity doposud spojené se značkou Cabtech Cycling.
Logo muselo být jednoduché, snadno pochopitelné a univerzální, aby ho bylo možné využít v mobilní aplikaci, na webu i pro sponzoring. Proto jsme velké úsilí věnovali typografii a vytvořili hravý symbol, který tyto požadavky splňuje a zároveň odráží hlavní hodnoty Kolofixu. Současně se nám podařilo vyhnout se klasickým cyklistickým klišé, jako jsou ikony kola, řidítek či servisního klíče.
kolofix.galleryThird.media.first
kolofix.galleryThird.media.second
kolofix.galleryThird.media.third