T-Mobile Vánoční závod: propojení TV reklamy s mobilní aplikací
Ackee se stalo partnerem společnosti Virgla LLC, pro kterou technologicky zajišťuje vánoční kampaň společnosti T-Mobile s názvem "Vánoční závod".
Aktualizace
Jelikož se (především v Google Play) množí komentáře typu "Nefunguje. Kroužek se točí a točí a nápis čekejte nemizí. Vydržel jsem to půl hodiny čekat, vydržel to někdo dýl nebo jsem vítěz? ;-)", raději zde napíšu přesný postup, jak aplikace funguje:
- Spusťte aplikaci, po přehrání úvodního videa se zobrazí červené kolečko s nápisem Čekejte.
- Přiložte telefon k reklamnímu spotu T-Mobile v TV, nebo na youtube (např. https://www.youtube.com/watch?v=QSu24jzcQyw)
- Červené kolečko Čekejte zezelená, po dohrátí reklamy Vám automaticky zavolá Radim a jste ve hře.
O kampani
Kampaň se skládá z mobilních aplikací pro Android a iOS, které poskytují second screen experience k reklamním spotům.
Jak přesně second screen experience funguje?
Mobilní aplikace rozpozná přehrávanou reklamu v TV nebo na YouTube a po jejím skončení umožní další akci.
V případě Vánočního závodu je to hra, do které aplikace vstoupí až ve chvíli, kdy je daný reklamní spot přehrán - jak je toto technicky zajištěné odhalíme po skončení kampaně, stejně jako další zajímavosti z realizace.
Samotná hra pracuje s akcelerometrem v telefonu, kterým pomocí fyzikálních zákonů simuluje pohyb v běžkařské stopě. Cílem je držet se co nejblíže profesora Radima (Ivan Trojan), který různě zpomaluje a zrychluje.
Kreativní složku zajišťuje prestižní agentura Saatchi&Saatchi, na koncepci řešení se podílí inovační jednotka Lion Communications - Farmhouse.
Z Google Play stahujte zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.tmobile.xmas